Nowy rok, nowy Head of Agency. Galaktus reorganizuje swój gwiazdozbiór. - Galaktus

Nowy rok, nowy Head of Agency. Galaktus reorganizuje swój gwiazdozbiór.

> 8 kwietnia 2022 <

Parę roszad w obrębie galaktyki i nawet najbystrzejsi naukowcy nie mogą wyjść z zachwytu. Spójrzmy przez lunetę, co zmieniło się na nieboskłonie.​

Galaktus – wiodąca gamingowa agencja z Polski, działająca na rynku globalnym, dokonała wraz z nowym rokiem kilku roszad w obrębie struktury, aby z jeszcze większą siłą przekroczyć barierę 10 lat w branży. Największą zmianą jest powstanie nowego stanowiska Head of Agency, które obejmie Mateusz Czerwiński. Jego nowe obowiązki polegać będą na koordynacji wszystkich działów agencji, co umożliwi firmie na jeszcze bardziej kompleksowe podejście do potrzeb zarówno obecnych jak i przyszłych klientów.

Oczywiście firmowy Social Media Department nie pozostaje na bezkrólewiu. Gwiazdą, która przejmie po Mateuszu zarządzanie zespołem odpowiedzialnym za media społecznościowe będzie Karolina Lisowska.

Ostatnią, ale również ważną zmianą w obrębie firmy jest mianowanie Mariusza Grotka, Head of Galaktus Games – wydawnictwa oraz studia planszówkowego założonego przez Galaktus dwa lata temu. Tworzy ono gry przy współpracy z firmami gamedevowymi, a w przyszłości planuje również pracę nad własnymi, autorskimi systemami. Pierwszym dużym projektem jest planszowa adaptacja globalnego hitu Green Hell, która zebrała na Kickstarterze 382,289 zł i trafi do rąk graczy w 2022 roku.