Czego dotyczyła kampania i jaki był jej cel? 

W marcu 2022 roku wystartowaliśmy z kampanią przygotowaną dla producenta wysokiej jakości sprzętu audio – marki Bang & Olufsen – promującą ich najnowszy model słuchawek Beoplay Portal. Jest to urządzenie dedykowane graczom, a w szczególności posiadaczom konsol PlayStation. Głównym celem było rozpropagowanie tegoż modelu wśród fanów gamingu i osób ceniących sobie hi-endowe rozwiązania sprzętowe w Polsce oraz w Czechach, Słowacji, Węgrzech, Rumunii i Grecji.

Realizacja kampanii

Kampanię rozpoczęliśmy od przygotowania i dystrybucji informacji prasowej, która w sposób kompleksowy opisywała wszystkie cechy i zalety oferowane przez słuchawki Beoplay Portal. Kolejnym krokiem było podjęcie bezpośrednich rozmów z największymi portalami i influencerami z regionu w celu aranżacji testów lub prezentacji sprzętu. Przełożyło się to na szeroką obecność marki Bang & Olufsen w mediach online, prasie drukowanej, telewizji, na YouTube, Twitchu oraz Instagramie.

Wyniki podjętych działań

W wyniku podjętych działań udało się zrealizować 75 różnych aktywności związanych bezpośrednio z Bang & Olufsen Beoplay Portal. Łączne zasięgi mediów, w których obecne były słuchawki przekracza 62 mln odbiorców, a same publikacje wygenerowały ponad milion wyświetleń oraz 40 tys. reakcji.  

Rekomendacje

Galaktus był w stanie przekonać nas, że agencja PR dla gier jest koniecznością w dzisiejszym wysoce konkurencyjnym świecie gier i technologii i od tego czasu nie żałujemy tej decyzji.

Arkadiusz Ostrowski, VP

Sales EMEA Corsair

Nasza współpraca z Galaktus rozpoczęła się w 2014 roku, a agencja była niezwykle profesjonalna w każdym powierzonym zadaniu i była w stanie utrzymać silne relacje z lokalnymi redakcjami growymi, zwiększyć liczbę publikacji o marce w mediach i wesprzeć nasze wysiłki związane z eventami.

Alexander Trifonov, Head of PR

Gaijin Entertainment

Galaktus był odpowiedzialny za wsparcie w zakresie PR, SM i marketingu społecznościowego i podziela naszą pasję do gier, technologii i e-sportu, które są podstawowymi wartościami MSI.

Aleksandra Akonom, NEE GM

MSI

Mogę szczerze polecić usługi Galaktus, ponieważ są jedną z najbardziej kompetentnych agencji gamingowych i z pewnością mogą wspierać wszelkie inicjatywy PR i marketingowe.

Tomasz Gawlikowski, Head of Global Marketing & Communication

Techland

Zespół Galaktus dostarczył ponad 50 premier produktów, kilkadziesiąt informacji prasowych i setki produktów do recenzji dla lokalnych redakcji. Galaktus jest jedną z najbardziej proaktywnych i skutecznych agencji, z którymi SteelSeries miało przyjemność współpracować od momentu powstania ponad 23 lata temu.

Flemming Gyldenhammer, Dyrektor Sprzedaży

SteelSeries

Galaktus pomógł nam rozwinąć Ancestors Legacy i wesprzeć naszą premierę w globalnej prasie. Ich wiedza nie tylko o grach, ale także o biznesie gier i historii średniowiecza pomogła nam w procesie wprowadzania gry na rynek.

Marcin Stanek, Head of Business Development

Destructive Creations

Galaktus wspierał wydanie aktualizacji Medieval Dynasty Co-op i okazał się bardzo pomocny w aktywacjach PR i influencerów. Zespół był proaktywny i zainicjował dodatkowe rozwiązania, które pomogły nam dotrzeć do szerszego grona graczy.

Kamil Judasz, Marketing Manager

Render Cube

ODKRYJMY KAŻDY ZAKĄTEK KOSMOSU