CASE STUDY
Wsłuchaj się w to, co zrobiliśmy dla Bang & Olufsen!
CASE STUDY
Poznaj kampanię ZOTAC GAMING z okazji premiery filmu Spider-Man: Poprzez multiwersum.
Gra Achilles: Legends Untold była naszym pierwszy projektem wydawniczym, przy którym działaliśmy również jako zespół QA, produkcja video oraz konsultanci biznesowi.
W dzisiejszej dynamicznie rozwijającej się branży gier wideo, premiera gry „Achilles: Legends Untold” od Dark Point Games to ważny moment, który rzuca światło na niezliczone wyzwania stojące przed twórcami gier, od wewnętrznych napięć po zewnętrzne naciski i oczekiwania.
Twórcy gier często zmagają się z pogodzeniem wizji artystycznej z ograniczeniami technicznymi i budżetowymi. Upewniliśmy się, że gra ma wszystkie elementy udanego tytułu – media społecznościowe, influencerów, PR, obecność na wydarzeniach i sprawnie działającą stronę produktu Steam. Mieliśmy zapewnić najlepszą możliwą sprzedaż dla nowego studia w trudnym gatunku gier soulslike.
Sukces „Achilles: Legends Untold” można przypisać strategicznemu podejściu do marketingu, w tym współpracy z influencerami, skutecznym informacjom prasowym, wywiadom i artykułom, takim jak te na głównej stronie Xbox. Działania te pomogły zbudować świadomość marki i zaangażowanie społeczności przed premierą, przyczyniając się do udanego wprowadzenia gry na rynek.
Z początkiem 2024 roku gra sprzedała się w około 100 000 egzemplarzy na całym świecie na wszystkich głównych platformach, co jest ogromnym sukcesem dla nowego studia, takiego jak Dark Point Games. Nasze działania PR dotarły do kilku milionów osób, a nasza strona Steam i działania SM przyniosły grze ruch około 20 milionów osób. Przyszłość studia jest teraz bezpieczna i jesteśmy niezwykle dumni, że mogliśmy być częścią projektu nie tylko jako agencja, ale także jako konsultanci QA, dom produkcji wideo i wsparcie rozwoju biznesu.